PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim ???? › Re: Rozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim ????
  • Data: 2004-09-06 14:11:25
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy na zwolnieniu lekarskim ????
    Od: "Dexter" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Frank" <a...@b...internetdsl.pl> napisał w wiadomości
    news:chhm4f$fl7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > więc 30.09.2004 dostaniesz świadectwo pracy i nie bedziesz juz
    pracownikiem.
    > Jeżeli jednak nadal bedziesz na zwolnieniu. lub nawet jak zachorujesz juz
    po
    > wypowiedzeniu to wówczas Zakład pracy przesyła dokumenty do ZUS (trzeba
    > sprawdzic czy zakład wysłał, często "zapomina") i możesz chorowac do 6
    > miesiecy ciągłego zwolnienia. A nawet jeszcze 3 miesiace potem. Twoje
    > chorowanie teraz mija sie z celem. najlepiej przed samym 30.09.2004 aby
    > okres 6 miesiecy był jak najdłuższy. Życzę jednak szybkiego powrotu do

    No tak dziekuje za odpowiedz ale teraz wiem na czy stoje mam uwage bo chyba
    jest blad formalny w twoim poscie cyt " Twoje
    > chorowanie teraz mija sie z celem. najlepiej przed samym 30.09.2004 aby
    > okres 6 miesiecy był jak najdłuższy. Życzę jednak szybkiego powrotu do
    > zdrowia. Pozdrawiam "
    a to mialo mniejsce wreczenie wypowiedzenia nie 30.09.2004 a
    31.08.2004.Reasumujac w najbardziej optymalnym rozwiazaniu to tylko
    przedluze sobie mozliwosc odbierania zasilku dla bezrobotnych o ten czas
    choroby.Reasumujac zarejestruje sie i nabede prawo do zasilku po chorobie
    nawet jak bedzie trwala 9 m-cy.
    Prosze o odpowiedz czy dobrze mysle.

    Pozdr Andrzej