PracaGrupypl.praca.dyskusje[dlugie] Rozterki prawie magistra: praca na uczelni vs. praca w korporacji (IT) › Re: Rozterki prawie magistra: praca na uczelni vs. praca w korporacji (IT)
    From: chojny <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozterki prawie magistra: praca na uczelni vs. praca w korporacji (IT)
    Date: Tue, 31 Jul 2007 00:47:50 +0200

    Damianos napisal(a):

    > [ciach]
    >
    > A mo e po czy jedno z drugim?
    > Wyjazd na uczelnie do Irlandii lub Anglii specjalizacja na miejscu
    > (pewnie ca a literatura do tego DSP i tak jest po angielsku wiec nie
    > ma bata j zyk musisz zna ) i pó niejsze poszukiwania pracy w Polsce
    > lub na Wyspach?
    >
    > Po zako czeniu studiów nie by em w tak komfortowej sytuacji jak ty
    > teraz - jednak z tego co widz po sobie jak równie po znajomych
    > którzy zostali na uczelni to moim skromnym zdaniem jenak lepiej/
    > atwiej/szybciej rozwija si w korporacji (nie koniecznie w polskim
> [...]

    Wielki dzieki za odpowiedz. Tekst udalo mi sie rozszyfrowac, chociaz w
    niektorych miejscach mialem niezle zagadki:).

    Myslalem o wyjezdzie do Dublina (brat juz tam sie zadomowil) na
    University College Dublin, gdzie jest DSP Group, ale poki co sie
    wstrzymalem.

    Orientujesz sie czy mozna kontynuowac rozpoczeta sciezke doktorska za
    granica?

    chojny