PracaGrupypl.praca.dyskusje › Roznoszenie ulotek - jaki zarobek ???

  • 1. Data: 2004-10-14 19:50:51
    Temat: Roznoszenie ulotek - jaki zarobek ???
    Od: " miro" <m...@g...pl>

    Witam
    Mam takie pytanie do grupowiczów. Ile można zarobić na roznoszeniu ulotek czy
    też rozklejaniu plakatów ?

  • 2. Data: 2004-10-15 05:53:46
    Temat: Re: Roznoszenie ulotek - jaki zarobek ???
    Od: Sebastian Celejewski <s...@w...pl>

    miro wrote:
    >Ile można zarobić na roznoszeniu ulotek czy też rozklejaniu plakatów?

    Kiedyś biegałem po blokach, 1 grosz od ulotki. Dziennie 2000 ulotek, co
    zajmowało mi od czterech do ośmiu godzin (w zależności od ilości
    mieszkań na piętrze).

    W TelePizzy cena wynosi zdaje się 2,20 zł za godzinę, czyli nieco gorzej.

    Na wtykaniu za wycieraczki zarabiałem 20 zł za 1500 ulotek. To jest
    około trzy godziny biegania po mieście, czyli całkiem nieźle.

    Wady pracy: negatywne nastawienie mieszkańców przy bieganiu po blokach
    oraz kierowców przy wtykaniu za wycieraczki.

    Zalety pracy: sport to zdrowie! Poza tym rozwijać można umiejętności
    negocjacji przy forsowaniu domofonów oraz public relations przy
    spotkaniu agresywnych staruszków (panie, przed wojną to żadnych ulotek
    nie było!).

    Sebastian Ce

  • 3. Data: 2004-10-15 12:46:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Sebastian Celejewski <s...@w...pl> wrote:
    > negocjacji przy forsowaniu domofonów oraz public relations przy
    > spotkaniu agresywnych staruszków (panie, przed wojną to żadnych ulotek
    > nie było!).

    public relations i staruszki. Dobre sobie. chyba ci sie jednak pomylilo

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 4. Data: 2004-10-15 13:38:19
    Od: "Piotr Esse" <p...@b...humanqapitals.pl>

    > public relations i staruszki. Dobre sobie. chyba ci sie jednak pomylilo

    Wszędzie się można czegoś nauczyć - Brawo do podejscia sebastiana a ten
    wycinek powyżej pokazuje zamknięcie umysłowe.
    p e

  • 5. Data: 2004-10-15 15:51:37
    Od: Witek <n...@p...pl>

    Piotr Esse wystawil Fakture VAT dnia 15 paź 2004, piszac:

    > Wszedzie sie mozna czegoô nauczyc - Brawo do podejscia sebastiana a ten
    > wycinek powyzej pokazuje zamkniecie umyslowe.

    Zgadzam sie. Tak samo w pracy ankietera - jaka wyrabia zdolnosci
    negocjacyjne i uczy umiejetnosci kontaktow z ludzmi oraz przekonywania ich
    do swoich racji.

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 6. Data: 2004-10-15 16:49:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Esse <p...@b...humanqapitals.pl> wrote:
    > Wszędzie się można czegoś nauczyć - Brawo do podejscia sebastiana a
    > ten wycinek powyżej pokazuje zamknięcie umysłowe.
    > p e

    Alez ja nie pisze, ze sie nie mozna nauczyc. I tez moge bic brawo.
    Jednak protestuje nad blednym uzywaniem wrazena public relations - bo to nie
    ma nic z tym wspolnego, o czym Sebastian napisal. I tyle. Wiec z laski
    twojej nie pisz o czyims zamknieciu umyslowym.

  • 7. Data: 2004-10-15 19:32:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 15 Oct 2004 07:53:46 +0200, Sebastian Celejewski
    <s...@w...pl> wrote:

    >Kiedyś biegałem po blokach, 1 grosz od ulotki.
    Kiepska stawka. Ja ok 8-10 lat temu dostawalem 200 zl od ulotki a
    oprocz pojedynczych punktow mialem tez punkty zbiorowe gdzie
    zostawialem jednorazowo od 50 do 200 szt. (a 200 zl / szt). Potem po
    zmianie osoby pod ktora podlegalem u zleceniodawcy, nowy moj
    zwierzchnik stwierdzil ze 200 zl to za malo i placili 400 zl/szt.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 8. Data: 2004-10-16 18:27:12
    Od: "aneta ferens" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    miro <m...@g...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Mam takie pytanie do grupowiczów. Ile można zarobić na roznoszeniu ulotek
> [...]
    witam zarobki sa bardzo małe, nikomu tego nie polecam, ale chętnie poznam
    inne opinie