PracaGrupypl.praca.dyskusje › Różnica?

  • 1. Data: 2002-08-08 14:50:10
    Temat: Różnica?
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Jaka jest różnica pomiędzy CV i życiorysem?

  • 2. Data: 2002-08-08 15:30:40
    Temat: Re: Różnica?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Piotr <p...@w...pl> wrote:
    > Jaka jest różnica pomiędzy CV i życiorysem?

    taka jak miedzy polococtom a cocacolom ;-)
    a moze raczej jak miedzy piwem a beerem czy sokiem a jujcem.

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-08-08 15:53:59
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc.
    >taka jak miedzy polococtom a cocacolom ;-)
    Co to jest polococtom?

    Pozdrawiam
    Artur

  • 4. Data: 2002-08-08 16:07:05
    Od: "Niepodam" <n...@N...poczta.gazeta.pl>

    Piotr <p...@w...pl> napisał(a):
    > Jaka jest różnica pomiędzy CV i życiorysem?

    CV = CURRICULUM VITAE [lac.] = Przebieg życia; Życiorys.
    Zyciorys = Zyciorys
    wiec w zasadzie wychodzi na to samo i mozna te pojecia stosowac przemiennie.

    Ale, zwyczajowo spotyka sie taki podzial:

    1. CV - przebieg zycia (przefiltrowany pod katem stanowiska o ktore sie
    ubiega) w streszczonej formie - wypunktowanie "osiagniec" i uporzadkowanie
    ich w kategorie typu <doswiadczenie zawodowe> <edukacja> <dodatkowe
    kwalifikacje> <kursy> <certyfikaty> ...

    2. Zyciorys - ogolny przebieg zycia w formie opisowej

    W aplikacjach o prace dajesz CV.

    Pozdr.

  • 5. Data: 2002-08-08 17:33:26
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > Co to jest polococtom?

    polococta = polokokta czyli polska odmiana coca-coli, ktora swoja
    kariere rozpoczela w filmie "Kingsajz", a teraz wchodzi na rynek
    "rzeczywisty"...
    Niech zyja krasnoludki :)

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 6. Data: 2002-08-08 18:13:52
    Od: "Krzysiek" <k...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Cassandra" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci

    > polococta = polokokta czyli polska odmiana coca-coli, ktora swoja
    > kariere rozpoczela w filmie "Kingsajz", a teraz wchodzi na rynek
> [...]

    Polokokta byla juz w latach 80-tych.... pamietam, pilem...

    Krzysiek

  • 7. Data: 2002-08-08 18:15:43
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    > Polokokta byla juz w latach 80-tych.... pamietam, pilem...
    >

    > Krzysiek

    była wczesniej, chyba ok połowy lat 70-tych. Pojawila sie po wprowadzeniu do
    sprzedazy w panstwowych sklepach pepsi, jako jej polski substytut.
    "kingsajz" był pozniej.
    Mam pusta butelke po polokokcie, moge przyslac zdjecie.
    svobo

  • 8. Data: 2002-08-08 18:52:14
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

> [...]
    > "kingsajz" by? pozniej.
    > Mam pusta butelke po polokokcie, moge przyslac zdjecie.

    Oki, w takim razie przepraszam, za popelniony przeze mnie blad w
    "dacie".
    A zdjecie chetnie obejrze :) Jesli mozesz, wstaw je tu na grupe - inni
    pewnie tez by chcieli je zobaczyc ( chyba :)

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 9. Data: 2002-08-08 20:20:58
    Od: "WWTech" <w...@w...pl>

    Witam,

    "Cassandra" <k...@r...pl> wrote in message

    > A zdjecie chetnie obejrze :) Jesli mozesz, wstaw je tu na grupe - inni
    > pewnie tez by chcieli je zobaczyc ( chyba :)

    Tez prosze.

    > Pozdrawiam,
    > Cass

    Pzdr, WWTK

  • 10. Data: 2002-08-08 21:49:14
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jaka jest różnica pomiędzy CV i życiorysem?

    Wklep w wyszukiware. Albo poszukaj na stronach zwiazanych z praca.
    I.