PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowy kwalifikacyjne › Re: Rozmowy kwalifikacyjne
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Rozmowy kwalifikacyjne
    Date: 9 Sep 2008 15:14:06 +0200

    On 2008-09-09, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ty to wiesz i ja to wiem. Rzecz w tym, że po tym jakie chamstwo i olewactwo
    > zobaczyłem na rynku pracy gdy sobie szukałem zajęcia odbija się teraz
    > pracodawcom jak niestrawna potrawa, bo potencjalni pracownicy traktują ich
    > tak jak zostali nauczeni.

    No dopóki obie strony się będą tak tłumaczyć (że to ta druga strona
    wcześniej zachowywała się źle), to właśnie tak cały czas będzie.
    Ale to już wymaga zmiany ludzkiej mentalności, bo tacy zawsze się
    znajdą, którzy będą uważać ze pracodawcy to skurwysyny a pracownicy
    to biedne i pokrzywdzone przez tych wyżej istoty (wide Jotte), tudzież
    na odwrót (wide Any User).

    Do poważnych rozmów i partnerskiego traktowania po prostu jeszcze jako
    naród nie dorośliśmy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl