PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowy kwalifikacyjne › Re: Rozmowy kwalifikacyjne
    From: "Monika" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowy kwalifikacyjne
    Date: Wed, 03 Sep 2008 20:40:12 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > Witam,
    > dzisiaj 5 przewidywanych rozmów kwalifikacyjnych, o 11, o 12, o 13, o 15 i o
    > 17. Jest 15:47 i nikt nie przyszedł. Nawet nikt nie zadzwonił, że nie
    > przyjdzie. Po jaką cholerę ludzie wysyłają CV, potem się umawiają jak mają
    > to wszystko w d...
    > Każdy z tych ludzi wstępnie zaproponował swoją stawkę, więc skoro dzwonimy i
    > się umawiamy, to oznacza, że ta stawka wstępnie nam pasuje. Więc nie może
    > być mowy o tym, że za mało chcemy zapłacić.
    > Czy to jest normalne?
    >
    > Wojtek

    Myślę, że to zależy od człowieka i od tego, jak bardzo potrzebuje pracy. Ja
    mam zwyczaj stawiać się na rozmowie lub się nie umawiam, jeśli dana oferta
    prestaje mnie interesować. Między innymi na tym przeciez polega profesjonalizm.
    Sama mam inny problem. Od 3 m-cy szukam pracy, ale choć jestem zapraszana na
    rozmowy, ciągle tej pracy nie mam. Analizuję swoje działania w tej kwesti, ale
    wciąż nie wiem, co robię źle. Moje CV podoba się pracodawcom (często jest
    przyczyną zaproszenia mnie na rozmowę), list motywacyjny, choć może troszkę
    szablonowy, również jest w porządku. Na rozmowie nie jąkam się, nie zaprzeczam
    sama sobie ani faktom z CV, mówię jasno i zrozumiale.
    Jeśli umawiam się na rozmowę, to znaczy, ze naprawdę zależy mi na tej pracy i
    staram się zrobić jak najlepsze wrażenie. Nie wiem, co jest nie tak. Bardzo
    mnie to przygnębia. :(