PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowy kwalifikacyjne › Re: Rozmowy kwalifikacyjne
    From: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowy kwalifikacyjne
    Date: Fri, 29 Aug 2008 11:40:06 +0200

    > Też mi przyszło do głowy, że coś pomyliliśmy i jak 4 osoba nie przyszła,
    > to zaczęlismy dzwonić i tak:
    > - 2 osoby nie odbierały

    Jeżeli dzwoniłeś z innego numery to oznacza, że były zajęte/wypadek losowy
    (wiem, wiem, ale tak się zdarza). Jeżeli tego samego to pewnie olały. W sumie
    nie masz czego żałować.

    > - 1 rżnęła głupa, że nic nie wiedziała

    Ta nadawała by się na stanowisko ;-)

    > - 1 twierdziła, że owszem, była umówiona, ale jest to już nieaktualne

    Tu znowu nie ma czego żałować.

    > Osoba na 17 była.
    > Akurat to nie ma większego znaczenia, bo teraz szukamy
    > telemarketera/handlowca, a wcześniej szukalismy informatyka i było ciut
    > lepiej, ale podobnie.

    Przyznam, że teraz jestem trochę w temacie: sam podpisałem nową umowę i żona
    szuka pracy.
    Po tym doświadczeniach żony, która szuka pracy jako przedstawiciel
    medyczny/handlowiec (to najchętniej, jest w tym momencie studentką 5 roku
    biologii) w Krakowie i okolicach i ogólnie w sprzedaży (butiki, sklepy na
    galeriach, itp. - markety typu tesco odpadają z przyczyn rodzinnych) mam takie
    wnioski:
    - spełnienie wszystkich wymagań - dwie odpowiedzi na 30-40
    - te same ogłoszenia dalej się pojawiają
    - w jednym wypadku było: damy odpowiedź i zero
    - w jednym wypadku dostała pracę na 3 miesiące (umowa zlecenie)- jednak czy
    umowa będzie przedłużona dowie się dopiero w ostatnim tygodniu

    > Wojtek

    B.Z.