PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa w BPH › Re: Rozmowa w BPH
    From: "ejSi" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa w BPH
    Date: Thu, 22 Dec 2005 18:31:55 +0100

    witam,

    moja rekrutacja do BPH'u polegala na rozmowie z dyrektorem (nie z placowki w
    ktorej pracowalem, tylko z "dyrkiem" kilku placowek. Facet rozmawial ze mna
    luźno o mojej dotychczasowej karierze. Dał mi Rzeczpospolita z tamtego dnia
    i spytal o okreslenie jaki trend moze miec WIBOR w najbliszym czasie. Co to
    jest WIBOR, LIBOR itd.

    mialem tez Assesment Centre w centrali BPH'u w Wawie. Maja specjalistow z
    kazdego zakresu w swoim Pionie Zasobow Ludzkich, wiec tam spodziewac mozna
    sie wszustkiego (testy psych, angieslki, case'y, itd itp)
    pozdrawiam,