PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa/praktyki/strój › Re: Rozmowa/praktyki/strój
  • Data: 2006-05-10 07:01:48
    Temat: Re: Rozmowa/praktyki/strój
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami> szukaj wiadomości tego autora

    > :) A dlaczego? Rozumiem, że informatycy zwyciężyli jako najgorzej ubrany
    > zawód, ale nawet na rozmowę nie iść w garniturze??
    Na podstawie doświadczeń. Byłem może na ze 30-tu rozmowach, nigdy w
    garniturze. Głównie chodziło o stanowiska informatyczne. Tylko 2 razy
    rekrutujący byli w garniturach, i nigdy nie było to w firmach typowo
    informatycznej branży. Po prostu jak rekrutujący nie będzie w garniturze, a
    ty tak będziesz się czuł głupio i tyle, on pewnie też.

    --
    Vlad the Ripper o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami
    gg : 05214126 http://os64.webpark.pl