PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-29 12:59:57
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisał w wiadomości
    news:605470073.20050329143331@nie.pisz.tu...

    > A toż prawdziwy polski szlachcic z ciebie wychodzi podczas dyskusji.
    > Tam, gdzie zaczynają się "wycieczki osobiste" dla mnie kończy się sens
    > dyskutowania, dlatego kończę na tej odpowiedzi udział w tym wątku.

    A gdzie ty widzisz wycieczke osobistą? Zapytałem po prostu dlaczego sie
    martwisz nie swoimi problemami? Przekonaj mnie, że lepiej bedzie dla mnie,
    gdy pochyle się z troską nad problemami mojego dostawcy zamiast po prostu
    isc do innego.

    > Sam się ograniczasz z powodu jednostronnego postrzegania wszystkiego.
    > Wolny rynek nie jest jednoznaczny z dzikim rynkiem. Zwracam uwagę
    > wyłącznie na konieczność pewnych uregulowań a nie walczę z wolnym
    > rynkiem, więc kontrargumentacja przypadkami skrajnymi jest w tonie
    > komunistycznych wieców. Tyle różnicy, że w inną stronę.

    To chyba mówimy o świecie równoległym, bo ja nigdzie nie pisałem, że jestem
    przeciwny uregulowaniom prawnym. Natomiast wszedzie pisze, że chce miec
    wolny wybór, gdzie i za ile kupuje.
    I mam za przeproszeniem w dupie problemy moich dostawców, podobnie jak moich
    klientów nie obchodzą moje problemy.

    vertret