PracaGrupypl.praca.dyskusje"Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG › Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
  • Data: 2003-07-01 13:49:16
    Temat: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    się

    W takim razie mam pytanie:
    jesli rozmowa kwalifikacyjna ma kilka etapow a poszczegolne sprowadzaja sie
    do uzupelniania informacji w CV, odpowiedzi na pytania testowe, rozpoznawcze
    to chcielibyście jeździć kilka razy 400 lub wiecej km? Ja uwazam ze po co
    taki szukajacy ma wydawac kilkadziesiat zlowych i tracic czas jesli mozna
    cos zalatwic zdalnie. Oczywiscie bez rozmowy osobistej sie nie obejdzie ale
    to na koncu.

    > w GG byle kto moze sie podac za byle kogo;
    Tak samo jak dajac ogloszenie np: na praca oferowana. Nigdy nic nie wiadomo.
    Zreszta pamietajcie ze pracodawca ryzykuje wiecej. On rozmawia z kilkoma lub
    kilkunastoma jak nie wiecej osobami. Oni tez moga sciemniac. To dziala w 2
    strony.

    > w momencie wysylania maila dosc trudno jest podrobic naglowek z
    > firmowego adresu.

    Co do podrabiania i podszywania sie to maila tez mozna. Dla chcacego nic
    trudnego.
    Wydaje mi sie nawet ze latwiej. Pamietaj ze programy Windowsowe nie
    autoryzuja hasla poczty przy wysylaniu i nie kieruja jej przez serwer
    hostingowy. Tak samo jak wirusy moga sobie dobrac przypadkowych nadawcow.

    Alicja