PracaGrupypl.praca.dyskusje"Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG › Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    From: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Date: 27 Jun 2003 12:02:36 GMT

    Iza <RedXIII@[wytnij-caly-nawias]tlen.pl> wrote:
    > T0 nie byIa rozm0wa prywatna.

    Oczywiście, że była. Zaznaczyłaś na początku tej rozmowy, że zamierzasz
    ją upublicznić? Nie wnikam w to, że proponujący pracę zachował się
    mało profesjonalnie próbując rekrutować przez GG. Natomiast Ty
    zachowałaś się po prostu niekulturalnie ujawniając treść
    prywatnej rozmowy tutaj. Szkoda, że nie masz odwagi podać
    swojego nazwiska (w przeciwieństwie do osoby pracodawcy).
    Wiele osób oferujących pracę pewnie po takim zachowaniu
    podziękowałoby Ci za współpracę na wstępie.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10343 dzień życia, sprawność