PracaGrupypl.praca.dyskusje"Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG › Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Date: Fri, 27 Jun 2003 11:45:57 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@62.233.230.114

    Użytkownik "tribeca" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bdh122$c0j$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Iza" <RedXIII@[wytnij-caly-nawias]tlen.pl> napisał w
    wiadomości

    > IMO wypadłaś fatalnie - nie znałaś serwisu, zamiast mówić o sobie,
    zadawałas
    > pytania, a już najgorsze było to:
    >
    > E-GSM (18:53)
    > jakie ma Pani wyksztalcenie?
    > Ja (18:54)
    > prościej będzie, jak otworzy Pan moje CV - wysłałam wczoraj

    Dla mnie sprawa jest jasna, jesli ktos umawia sie ze mna na rozmowe, to
    powinien przynajmniej przejrzec papiery, jakie mu przeslalam. Przeciez na
    jakiejs podstawie zaprasza na ta rozmowe... nie??

    Ogolnie uwazam, ze ten Pan wykazal sie totalnym brakiem profesjonalizmu.
    Starajac sie kogos zatrudnic nie powinien unikac rozmowy o pieniadzach, ew.
    zadac pytanie za jakie stawki (proponowal umowe zlecenie) ta Pani chcialaby
    pracowac. Tak wlasnie postepuja pracodawcy. W ten sposob widza kto ile chce
    zarabiac i porownuja to do doswiadczenia. Na tej podstawie wybieraja
    pracownikow.

    Ja rowniez zadaje duzo pytan podczas rozmow kwalifikacyjnych. Wole przed
    podjeciem pracy dowiedziec sie o waznych szczegolach. Autorka postu nie chce
    pracowac w firmie krzak, za wyplate raz na pol roku w wysokosci jalmuzny...
    A ta firma i poziom serwisu daja jasno do zrozumienia iz jest to firma
    krzak...

    Pozdr.

    Kania