PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna a brak info o firmie › Re: Rozmowa kwalifikacyjna a brak info o firmie
    From: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa kwalifikacyjna a brak info o firmie
    Date: Sat, 19 Mar 2005 23:15:33 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > Tydzień później zadzwonili do mnie z tej firmy (dzwoniła sekretarka)
    > i powiadomiła mnie, że niestety nie skorzystają z mojej kandydatury,
    > gdyż moje kompetencje są zbyt wysokie, jak na to stanowisko. Cuż...
    > A ja do tej pory nie wiem, czy tu chodziło o kompetencje, czy o
    > pieniądze. Tak czy inaczej, wiem na ile mogę się wycenić. Choć
    > przykra jest świadomość, że gdy będą mieli dwóch kandydatów z
    > podobnym doświadczeniem i umiejętnościami, to mogą wziąć tańszego.
    > Obym się jednak mylił...

    Przy poważnych firmach i stanowiskach może być również odwrotnie.
    Trudno wyrokwać. Sądzę jednak, że nie byłbyś w pełni zadowolony z
    pracy w firmie, która chce na tobie zaoszczędzić. Więc nie masz czego
    żałować - zapomnij o tamtym "doświadczeniu".
    Można jednak (jeżeli zna się stanowisko oraz swoje możliwości)
    przeprowadzić ten "temat" w sposób bezpieczniejszy oraz dający
    dodatkowe atuty. Moja sugestia:
    Możesz dać do zrozumienia, że kwota jaką wymieniasz ma być połączona
    z wartością twojej pracy. Jesteś pewny, że ty tak poprowadzisz to
    stanowisko, aby firma na tym więcej zyskała. Oczywiście, zdajesz sobie
    sprawę, że ktoś inny może pracować za mniejsze pieniądze, ale "czy to
    się w ostatecznym rozrachunku firmie opłaci?".
    Chodzi o to, że więcej zarobią płacąc tobie więcej, niż oszczędzając.
    Po rozmowie (całej) muszą być o tym przekonani.

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl