PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna › Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    Date: Sat, 23 Feb 2008 16:24:36 +0100

    W wiadomości news:slrnfrs9al.4k2.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    Dobrze poczytać o sobie, to pouczające.

    > Myślę, że nie chodzi o to _co_ Jotte pisze, tylko _jak_.
    Jestem tego samego zdania.
    Nie szata jednak czyni człowieka. I choć nie jest ona całkiem bez znaczenia,
    to tylko głupcy zaczynają i kończą swój ogląd wyłącznie na niej..
    To samo z wypowiedzią - nie forma ją czyni lecz treść, a kto patrzy przede
    wszystkim albo wyłącznie na formę, ten jest... patrz wyżej.

    > Osobiście też
    > uważam, że chociaż Jotte ma dużą wiedzę, to dzieli się nią w tak
    > nieprzyjemny i arogancki sposób, że to zniechęca do prowadzenia z nim
    > kreatywnej dyskusji, gdyż większość z nich zamienia się w pyskówki.
    Nie bądź ślepy skoro usiłujesz osądzać - przejrzyj sobie, kto je zwykle
    zaczyna.

    > Nie piszę, że Pe.Ka jest bez winy, bo mógł faktycznie nieuważnie
    > przeczytać cytat
    Nieuważnie, bezmyślnie - być może. Niemniej pomimo jego chamskiego odezwania
    się personalnie do mnie, dostosowałem go specjalnie dla niego. I co z tego
    wynikło? Warto było to robić, czy tylko zwyczajnie zj**bać zaczepnego
    kmiota?

    > - ale Jotte ze swoim sposobem dyskusji sam prowokuje do
    > takich pyskówek.
    Możliwe. A jak kto durny to daje się prowokować.
    (Mnie to także dotyczy.)

    > Jotte zaś wychodzi z pozycji 'Mylisz
    > się. Ja wiem lepiej, a jak się ze mną nie zgadzasz, to nie czytałeś KP
    > i jesteś głupi.
    Tu przemawia przez ciebie małostkowa uraza osobista i brak logiki. Uważam,
    że choćby pobieżna znajomość KP - najważniejszego aktu prawa pracy - to
    podstawowa rzecz zarówno dla pracodawcy jak i człowieka pracy najemnej. Co
    innego zadanie pytania wskazującego na trudność w interpretacji zapisu KP, a
    co innego pytanie wskazujące ewidentnie na jego kompletną nieznajomość.

    --
    Jotte