PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa Swiadectwo › Re: Rozmowa Swiadectwo
    From: "Marcos" <9...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa Swiadectwo
    Date: Mon, 10 Jan 2005 14:08:00 -0000

    > Dobrze kombinujesz, będziesz świetnym urzędasem. Tak trzymaj. A ja się
    > dziwię że w urzędach jest a nie inaczej.
    > Oj ta peerelowska mentalność. Żenada
    >
    > Bynajmniej nie pozdrawiam, niesmak mi nie pozwala

    Żenujacy jest Twoj poziom - wyznaje zasade nie mam nic madrego do
    powiedzenia nie zabieram glosu.
    Nie powinienem ripostowac ale....
    Po 1-wsze kazdy czlowiek ma roznego rodzaju dylematy - to bylo tylko pytanie
    i jak mozna na jego podstawie formulowac wnioski
    Po 2 -gie ladnie to tak generalizowac i krytykowac nie znajac osoby - rownie
    dobrze moge o tobie napisac np. zes ...%%*^%$#
    Po 3-cie wieszkosc stolkow w budzetowce jest rozdawana z klucza znajomosci i
    to jest dopiero beton komunistyczny, stad sie biora urzedasy jakich znamy,
    wiec jesli tylko ktos chce pokazac sie z lepszej strony (tego nawet ucza
    sociologowie starajacych sie o prace) to co w tym zlego
    Po 4- i ostatnie lecz chlopie czy tez kobieto (nie podpisane wiec plec
    nieznana) .. czymkowiek jestes lecz swoje kompleksy u odpowiednich lekarzy
    a nie zasmiecaj gup, nie dawaj rad majac taka madrosc zyciowa ...

    Dziwicie sie ze w Polsce jest inaczej czlowiek czlowiekowi wilkiem zamiast
    wspierac szukajacych pracy kopa w plecy od kolegi z grupy.

    Dzieki

    Pozdrowienia dla zyczliwych rowniez dla madrego(ej) inaczej

    Mario