PracaGrupypl.praca.dyskusjeRoszczenia byłego pracodawcy (długie) › Re: Roszczenia byłego pracodawcy (długie)
  • Data: 2004-04-16 15:32:49
    Temat: Re: Roszczenia byłego pracodawcy (długie)
    Od: "Maksik" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cytat z Maksika:
    > "Do sierpnia 2003 pracowałem w pewnej firmie, bez pisemnej umowy
    > o pracę (najpierw okres próbny, potem ponad pół roku nic)."
    >
    > Jak sama widzisz napisał wyraźnie, że pracował bez umowy.
    > Wobec powyższego nie widzę powodu by koledze współczuć.
    > Z własnej woli dał się wciągnąć w bagno a teraz, jak mu się stała
    > krzywda to głośno krzyczy i woła o pomoc.

    Po twojej wypowiedzi wnoszę, że pracujesz w normalnej firmie, gdzier
    respektują prawa pracowników.
    Wyjaśniając: pracowałem w firmie po okresie próbnym po dogadaniu się, że
    pracodawca umowę ze mną podpisze (mieli 7 dni na podpisanie), potem
    pracodawca mnie zwodził, często wyjeżdżał, miał ważniejsze sprawy, a że
    jest to człowiek tzw. społecznego zaufania, nie miałem podstaw podejrzewać
    go o takie numery. Jak po pewnym czasie powiedziałem, że odchodzę,
    zaszantażował mnie, że mi wystawi spierdolone św. pracy, ale umowy i tak
    nie chciał ze mną podpisać.

    > Ja Ci pomogę Maksiku. Poczytaj sobie na początek kodeks pracy,
    > poczytaj sobie o obowiązkach pracodawcy i pracownika, poczytaj sobie
    > o konsekwencjach pracy bez umowy a później płacz, że byłeś głupi...
    > bez odbioru.

    Podejrzewam, że KP znam lepiej od ciebie. Jestem po pisaniu pozwu,
    rozprawie w sądzie pracy, pisaniu skargi do PIP i obowiązki swoje i
    pracodawcy znam dobrze, więc twoja "pomoc" na nic się zda. I nie płaczę,
    żeś głupi.