PracaGrupypl.praca.dyskusjeRezerwa dla tegorocznych absolwenbtów??? › Re: Rezerwa dla tegorocznych absolwenbtów???
  • Data: 2002-06-25 19:55:49
    Temat: Re: Rezerwa dla tegorocznych absolwenbtów???
    Od: "coby" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "glos" napisał w wiadomości

    > Mimo roznicy w podanej przez Ciebie dacie i nr rozporzadzenia, z uwagi na
    zb
    > ieznosc paragrafu (cytowany przez Ciebie par. 2), sadze, ze >wlasnie ten
    miales na mysli.

    Mialem ten na mysli, ktory zacytowalem przepisujac go
    z ksiazeczki wojskowej;-), a co mialy na mysli pani i panowie
    z WKU ktorzy mi wpisywali ten paragraf to pewno sie nie
    dowiem.

    BTW Po okazaniu dyplomu informatyka wpisano mi
    juz nie pamietam w jakiej rubryce (ksiazeczka lezy gdzies
    w szufladzie) bodajze przydzial - EKONOMISTA :-)

    Coby