PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w pewnej firmie › Re: Rekrutacja w pewnej firmie
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rekrutacja w pewnej firmie
    Date: Tue, 25 Jun 2002 10:11:16 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.10

    "Paweł Pollak" <s...@m...pl> wrote in message
    news:af86dl$j53$1@katmai.magma-net.pl...
    <cut>>
    > Ja może niekumaty jestem, ale myślę, że ekspert, który sporządził tak
    > rzeczową, fachową i pozbawioną uprzedzeń analizę, odpowie na jedno pytanie
    > laika: dlaczego firmę ma popieprzony gnojek bez wykształcenia będący
    zarazem
    > dupkiem w krawacie, a człowiek z dwoma dyplomami prosi u niego o pracę,
    > zamiast założyć własną?

    Powodow jest wiele (wtroce swoje 3 grosze choc pytanie bezposrednio do
    Wranglera jest):
    - nie ma szmalu na rozwoj interesu
    - nie ma pomyslu (dwa fakultety nie swiadcza o zylce handlowca itp)
    - za pozno wstrzelil sie w rynek
    - nie ma doswiadczenia ('tracil' czas na studia)
    - i wreszcie odpowiada mu cos innego, chce sie zaczepic i przeczekac by
    podjac prace w wybranym zawodzie za jakis czas.
    Jakby kazdy koles niezaleznie od wyksztalcenia zakladal firme, to kto by w
    nich pracowal, ze zapytam tak z drugiej manki?
    pozdr
    /p
    btw - Wrangler mial duzo racji. Mialem nieprzyjemnosc z krawatami z malych
    firm, i pracujac w duzych, gdzie czesto jestes po prostu trybem w maszynie,
    nigdy nie spotkalem sie z takim traktowaniem jak tam. Prezes zarzadu, jesli
    spotkasz go w windzie, pierwszy powie ci HI i jeszcze wyszczerzy zeby (co
    nie znaczy ze cie nie zwolni jesli bedzie trzeba), ale nie pozwoli sobie na
    to, zeby cie gnoic. A wiekszosc 'dyrektorow' 5-osobowych 'konsorcjow' miala
    slome w butach i twierdzila ze to lilie. Poza tym firma o ktorej mowie
    generalnie stoi na moim kumplu (ktorego nie odwaza sie wyrzucic i jego
    zonie - bo tylko oni wiedza co tam robia) - reszta miala fart i kase na
    rozruch w odpowiednim momencie, gdy rynek jeszcze byl chlonny.
    /p