PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja - pytania pracodawcy › Re: Rekrutacja - pytania pracodawcy
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rekrutacja - pytania pracodawcy
    Date: Tue, 17 Jan 2006 18:59:54 +0100

    Użytkownik "tonika" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6b96.00000160.43c999ee@newsgate.onet.pl...
    > Szanowni Grupowicze,
    > zapraszam do dyskusji na temat dotyczący rekrutacji.
    > Jak należałoby ustosunkować się do zadanych pytań? Czy pracodawca może
    > żądać od
    > potencjalnego pracownika informacji na temat jego celu życiowego (punkt
    > 2).
    > A wymagania zawarte w punkcie 11 czy pytania w punktach 7 i 9? Jakiej
    > udzielić
    > odpowiedzi w sytuacji, gdy kandydatka do pracy zna firmę tylko z jej
    > strony
    > internetowej?

    Jesli lista pytan powoduje u ciebie dyskomfort (co jest sprawa indywidualna,
    jak dla mnie ta akurat nie wyglada strasznie), to - poza przypadkami
    skrajnej desperacji - najlepiej jest po prostu zrobic sobie jaja. Przeciez
    sie nie chce pracowac dla ludzi, o ktorych juz na wstepie mamy zdanie, ze
    zachowuja sie idiotycznie.

    > 1. Jaki jest Twój cel zawodowy?

    Patrz odp na 2.

    > 2. Jaki jest Twój cel życiowy?

    Osiagnac swietosc poprzez praktykowanie ascezy dzieki pracowaniu coraz
    wiecej zarabiajac coraz mniej.

    > 3. Jaka praca sprawia Ci największą satysfakcję?

    Umozliwiajaca osiagniecie mojego celu zyciowego, patrz p. 2

    > 4. Jaką pracę wg Twojej oceny, potrafisz wykonywac naprawdę dobrze?

    Odpowiadac na pytania, nawet te malo sensowne, w sposob dostarczajacy
    ludziom radosci.

    > 5. Jakie jest Twoje hobby? (Coś czemu z prawdziwą przyjemnością poświęcasz
    > wolne chwile)

    Patrz odp 4.

    > 6. Czy udzielasz się społecznie lub charytatywnie? Jeśli tak to w jaki
    > sposób i
    > gdzie - proszę podac szczegóły.

    Bezinteresownie pomagam ludziom odreagowywac stres, patrz p.4.

    > 7. Dlaczego chcesz pracowac w (nazwa firmy) i jakiego typu praca lub jakie
    > stanowisko najbardsziej Ci odpowiada?

    Opinie o Waszej firmie pozwalaja mi przypuszczac, ze bedzie to dobre miejsce
    do osiagania mojego celu zyciowego (patrz p.2). Najbardziej odpowiadaloby mi
    stanowisko pozwalajace przy okazji praktykowac moje hobby (patrz p.4)

    > 8. Jakie zarobki satysfakcjonują Cię na obecnym etapie Twojej kariery
    > zawodowej
    > i jak wyobrażasz sobie Twoje docelowe zarobki?

    Patrz p.2. O ile moje docelowe zarobki to oczywiscie minimalna krajowa, to
    dla osiagniecia celu ich zmniejszanie sie musi byc dlugie i pozwalajace
    doswiadczyc wielkiej roznicy, wiec na obecnym etapie kariery zawodowej (i
    rozwoju duchowego) powinny one mnie sytuowac w progu podatkowym 40%.

    > 9. Co możesz wnieść do firmy (nazwa) i dlaczego uważasz że będzie to dobre
    > dla
    > firmy?

    Patrz p. 4,5,6. Odstresowani pracownicy pracuja wydajniej.

    > 10. W kilku krótkich zdaniach scharakteryzuj swoją osobę.

    Moja tozsamosc definiuje moj cel zyciowy, patrz p. 2.

    > 11. Prosze podać 3 osoby do których możemy zwrócić się o Twoje referencje.
    > Proszę podac pełne dane wraz z adresem i numerem telefonu. Prosze podać 2
    > byłych pracodawców dla referencji zawodowych i w tym ostatniego pracodawcę
    > oraz
    > 1 osobę dla referencji prywatnych - nie może to być członek rodziny.

    Na te czesc pytania odpowiadamy calkowicie powaznie i zgodnie z prawda.

    NMSP,

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com