PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja - bardzo dziwne obyczaje › Re: Rekrutacja - bardzo dziwne obyczaje
    From: w...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rekrutacja - bardzo dziwne obyczaje
    Date: 4 Jan 2004 20:35:54 +0100

    > Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > kontakt
    > ta
    >
    > Metoda - raczej nie.
    > Ale podałeś numer to po prostu na niego dzwonili.
    > Nie zastali Cię pod podanym numerem - trudno, twoja strata, bo przecież
    > innych ciekawych kandydatów mieli na pewno więcej.
    > A jak już dodzwonili się do innych i poumawiali spotkania to nawet jeśli
    > dzwoniłeś później Ty to już i tak nie mieliby Cię gdzie wcisnąć - po co więc
    > choćby rozmawiać?..

> [...]
    wymogiem była znajomość prawa działalności gospodarczej i prawa pracy.
    rekrutacja polegała na pisaniu testu i w drugim etapie jeśli się zdobyło
    odpowiednia ilość punktów przechodziło się do rozmowy kwalifikacyjnej.Ilość
    osób ubiegających się o stanowisko,bagatela praca w URZĘDZIE,około 60. z testu
    przeszło piętnaście na rozmowę kwalifikacyjną,w tym ja. niestety sumując ilość
    puntów z rozmowy i testu nie dostałam się nawet na stanowisko
    wolontariusza.Poprosiłam o wgląd w test.Napisałam go b.dobrze,patrząc na
    odpowiedzi.NIestety zaniżyli mi punkty za test.za odpowiedzi b.dobre 0
    pktów!!! po prostu za bardzo się postarałam. pewno już mieli "nagranych
    kandydatów" a testy i rozmowa tylko wymogi formalne. Nie dosyć że uczyłam się
    po nocach do testu,to zaniżyli mi punkty (dostałam około 10 mniej,a to
    b.dużo,licząc ilość osób ubiegających się o stanowisko)pozaniżali mi punkty
    gdyż m.inn.uwzględniłam nie tylko działalność gosp.i prawo pracy ale także
    prawo cywilne.miałam problem z wglądem do mego testu.ale nagabywałam a ż do
    znudzenia,aż mi go udostępnili.byłam jedyną osobą której udało się zobaczyć
    test.!!! i co wy na to?? Nieżle działają u nas urzędy co???
    Wniosek?? może nie warto się zbyt dużo uczyć i zbyt dobrze przygotowywać się
    do rekrutacji.Pozdrawiam i czekam na komentarze...!!!SERIO!!!