PracaGrupypl.praca.dyskusjeRejestracja U.Pracy Dziecko {wawa} › Re: Rejestracja U.Pracy Dziecko {wawa}
  • Data: 2004-05-12 13:38:09
    Temat: Re: Rejestracja U.Pracy Dziecko {wawa}
    Od: "Zuzanna" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Borawski" napisał
    > Chciałbym wziąć urlop na ten dzien kiedy żona się będzie rejestrować,
    ale
    > dobrze by było żeby załatwiła wszystko jednego dnia. W zwiazku z tym
    > ponawiam pytanie - jak to wygląda, o której należy być, żeby sie udało
    > załatwić rejestrację?

    Podejrzewam, że wszystko zależy od Urzędu Pracy. Ja mogę tylko
    powiedzieć, jak to wygląda w UP na Grochowskiej. Do godziny 14 trzeba
    pobrać numerek i kartę rejestracyjną. Wypełniasz kartę i po jakiejś
    godzinie podchodzisz do stanowiska rejestracji (jest ich chyba 4). Samo
    załatwienie rejestracji trwa może z 5 minut. Musisz mieć ze sobą
    dokument tożsamości, świadectwo ukończenia ostatniej szkoły i świadectwa
    pracy, jeśli takowe posiadasz. I to wszystko.

    Zuza