PracaGrupypl.praca.dyskusjeRejestracja U.Pracy Dziecko {wawa} › Re: Rejestracja U.Pracy Dziecko {wawa}
  • Data: 2004-05-13 10:39:16
    Temat: Re: Rejestracja U.Pracy Dziecko {wawa}
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi!!!

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    news:c7v884$di1$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl> napisał w
    wiadomości

    > nie masz racji....:))), przysluguja jej nawet przerwy w pracy na
    karmienie
    > piersia :)))

    A mi się wydaje, że to Ty nie masz racji...
    Czym innym jest przerwa na karmienie, a czym innym jest gotowość do podjęcia
    pracy.
    A co z dzieckiem pomiędzy mementami karmienia :)

    3mcie się.

    Ps. Tylko niech nikt sobie nie pomyśli, że ja tu coś przeciwko komuś...
    Ot, takie teoretyczne rozważania...

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl