PracaGrupypl.praca.dyskusjeRefundacja okularów a urlop wychowawczy › Re: Refundacja okularów a urlop wychowawczy
  • Data: 2005-02-03 12:45:15
    Temat: Re: Refundacja okularów a urlop wychowawczy
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz 'BB' Trojanowski" <m...@a...in.sig> napisał
    w wiadomości news:ctt534$b79$1@inews.gazeta.pl...
    > No właśnie -
    > czy Waszym zdaniem procodawca może/powinien pokryć (w jakiejś,
    ustalonej
    > w firmie części) koszty okularów (zgodnie z rozporządzeniem, bla bla
    > bla), jeśli pracownik (no, konkretnie moja Żona :) jest na urlopie
    > wychowawczym?

    Bez przesady. Przecież w czasie urlopu wychowawczego nie wykonuje
    pracy zawodowej przy komputerze w miejscu pracy, więc okulary nie są
    jej potrzebne.
    Do przewijania niemowlęcia i gotowania kaszek i zupek oraz czytania
    bajeczek, jeżeli już konieczne, to okulary innego rodzaju, załatwiane
    we własnym zakresie, a nie odpowiednie do pracy przy komputerze
    pracodawcy.
    Ale gdy podejmie pracę po urlopie wychowawczym, a lekarz stwierdzi, że
    powinna wykonywać pracę przy komputerze w okularach, to wówczas jak
    najbardziej.

    wa