PracaGrupypl.praca.dyskusjeRefleksje (dlugie) › Re: Refleksje (dlugie)
    From: "kuku" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Refleksje (dlugie)
    Date: Sat, 21 Jun 2003 00:48:43 +0200

    Użytkownik "bAnan" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bcurv9$oha$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "kuku" <k...@g...pl> napisał
    >
    > slicznie...
    > przepraszam, ale ktorej sieci protokolem (pomijajac to, ze nie jest to
    > protokol!) jest GPRS? - LAN, MAN czy moze WAN?
    > sprobuj czytac ze zrozumieniem
    > btw. Gb _ethernet, bo chyba o to Ci chodzilo, rowniez porotokolem nie jest
    >

    > --
    > pozdro, bAnan

    No skoro prosisz ..... to rozwine moj skrot myslowy ....Wiec Gb interface
    jest zdefiniowany miedzy SGSN a BSC oczywiscie nie musze dodawac ze to siec
    GSM. Dla tego interfejsu definiuje sie w warstwie 3 protocol stack-u
    protokol BSSGB, nizej mamy NSC ponizej SNS ktory uzywa Frame Relaya. Czy
    malo Ci protokolow? To moze przyjrzec sie innym interfejsom w tej sieci? No
    ale dla Ciebie zapewne informatyka to aplikacje dla bankow i stadko adminow.
    A, przepraszam! sieci tez ,ale LAN WAN i MAN tylko..... To jeszcze dodam ze
    te protokoly powstaja, ewoluuja caly czas, jak nie wierzysz to zajrzyj tam
    http://www.3gpp.org/specs/specs.htm No i o dziwo, pracuje sie przy tym, za
    calkiem niezle pieniadze, oczywiscie gorsze niz kiedys, bo po wielkim BUM na
    gieldzie pare lat temu wszystko przystopowalo.
    No ale dosc juz o protokolach :> co chce zauwazyc, to tyle ze jest duzo
    ciekawej tworczej roboty w szeroko rozumianej informatyce, co wiecej, bedzie
    jej przybywalo. Co wiecej sa nawet w Polsce takie firmy gdzie sie robi rozne
    ciekawe rzeczy, moze nie definiuje te slawetne protokoly ale gdzie sie je
    miedzy innymi implementuje, ( bo protokoly, przynajmniej w sieciach tele,
    glownie tworza grupy ludzi zwiazanych z duzymi providerami sprzetu,
    operatorami itd ) tworzy sie rozne uslugi zwiazane z telekomunikacja itd.
    Pisze o telekomunikacji bo w tym siedze, ale wiem ze sa tez inne dzialki
    gdzie ludzie robia ciekawe rzeczy i nie musza od razu zakladac firm po
    studiach i zajmowac sie handlem pietruszka, bieganiem po zusach itd. mozna
    robic cos ciekawego, a z czasem, z doswiadczeniem, jak sie znajdzie ciekawy
    pomysl, bedzie forsy troche na start, mozna zalozyc firme, ale to ma byc
    narzedzie do zrealizowania pomyslu, nie tak jak sugeruje autor watku, cel.
    Nie kazdy moze byc biznesmenem, bo nie bedzie mial kto pracowac i nie bedzie
    komu sprzedac....
    no nic, wracam do roboty...
    pozdrawki