PracaGrupypl.praca.dyskusje › Referencje... prośba...

  • 1. Data: 2004-10-07 08:38:00
    Temat: Referencje... prośba...
    Od: "Redexx" <h...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam prośbę: czy mógłby mi ktoś podesłać dobre, przykładowe referencje (list
    polecający) napisany przez pracodawcę. Za wszelką pomoc będę wdzięczny.

    Pozdrawiam
    Redexx
    hura [MAŁPA] poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2004-10-07 08:46:23
    Temat: Re: Referencje... prośba...
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 7 Oct 2004 10:38:00 +0200, Redexx <h...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > (list
    > polecający) napisany przez pracodawcę. Za wszelką pomoc będę wdzięczny.

    "W zasadzie, mimo pewnych roznic zdan z przelozonymi, odnosnie
    punktualnosci, sumiennosci i sposobu obslugi klienta, byla osoba
    niekonfliktowa. Slodki nielad na biurku wprowadzal urocza domowa atmosfere
    oraz pomagal stawiac nowe wyzwania w zwiazku z
    organizacja obiegu dokumentow. Urocze pomylki jezykowe w zawieranych z
    partnerami zagranicznymi umowach stanowily cenny wklad w
    atmosfere naszego biura, wprowadzajac element rozbawienia tak przydatny po
    powrocie obslugiwanego przez nia klienta.
    Z czystym sumieniem mozemy polecic pania X kazdej konkurencyjnej firmie z
    branzy."

  • 3. Data: 2004-10-08 14:50:29
    Od: "Redexx" <hura[USUN]@poczt.onet.pl>

    no fajne :-) ale serio, zależy mi na referencjach, które rzeczywiście
    przynajmniej w małym stopniu pomogły komuś znaleźć pracę. Chcę zobaczyć jaką
    mają formę, styl itp...
    Nikt nie podeśle??? :-(

    Plizzzzz....

  • 4. Data: 2004-10-08 20:18:00
    Od: "Drag" <d...@2...pl>

    Redexx <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    > mam prośbę: czy mógłby mi ktoś podesłać dobre, przykładowe referencje
    > (list polecający) napisany przez pracodawcę. Za wszelką pomoc będę
    > wdzięczny.

    REFERENCJE

    Pan Jan Kowalski był zatrudniony/współpracował z nami w zespole ........ na
    stanowisku ........ od ........ do .................. Jako jego przełożony
    miałem szansę na co dzień obserwować efekty jego pracy.

    Do obowiązków Pana Kowalskiego należało m.in. :

    - ....

    - ....

    - ....

    Jako Kierownik zespołu .... zarządzał grupą ..... osób.

    Pan Jan wykonywał swoje zadania systematycznie i obowiązkowo. Jest osobą
    samodzielną i zaangażowaną zarówno w pracę jak i w życie firmy. W czasie
    realizacji kluczowego dla firmy projektu ...... wykazał się ogromnym
    doświadczeniem w dziedzinie ........ i głęboką wiedzą na temat ........
    Dzięki jego osobistemu zaangażowaniu oraz sposobowi, w jaki motywował swoich
    współpracowników do wytężonej pracy, projekt zakończył się dla firmy pełnym
    sukcesem i zapewnił jej wzrost sprzedaży o ....... proc.

    Pan Kowalski jest osobą ambitną, ciągle podnoszącą swoje kwalifikacje. W
    czasie pracy w firmie ..... wykorzystał wszelkie możliwe szanse na zdobycie
    dodatkowych kwalifikacji - ukończył studia podyplomowe i wziął udział w
    cyklu szkoleń z zakresu ......

    Znakomicie sprawdzał się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego
    wysiłku, jak i w pracy zespołowej. Ma wysokie umiejętności interpersonalne -
    łatwo nawiązuje kontakty a w swoim zespole wytworzył atmosferę wzajemnej
    pomocy i zrozumienia. Zachęcał pracowników do dzielenia się wiedzą i
    wprowadził procedury, które ten proces znacznie ułatwiły.

    Bardzo żałuję, że moja współpraca z Panem Kowalskim dobiegła końca. Z pełną
    odpowiedzialnością polecam go jako pracownika. Jestem przekonany, że jest
    osobą, która sprosta wielu ambitnym zadaniom i spełni oczekiwania
    najbardziej wymagającego pracodawcy.

    W razie potrzeby z przyjemnością udzielę dokładniejszych informacji na jego
    temat.

    Z poważaniem,

    Dyrektor ds. .....

    --