PracaGrupypl.praca.dyskusje › Referencje

  • 1. Data: 2003-09-22 18:02:21
    Temat: Referencje
    Od: "Kari" <k...@i...pl>

    Mam bardzo pilną sprawę. Czy mógł by mi ktoś pomóc w napisaniu referencji
    dla praktykanta? Najlepiej by było gdyby ktoś mógłby mi przesłać jakiś
    przykładowy list referencyjny.
    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2003-09-23 06:56:38
    Temat: Re: Referencje
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Ponizej pisze ci kilka zdan, ktore sie stosuje w takich dokumentach.
    Nietrudno je wymyslic i nietrudno przerobic na bardziej adekwatne, takze
    nie krempuj sie

    Gorzej jesli Praktykant tez czyta te grupe i za kilka dni odbierze od ciebie
    referencje o identycznej tresci :)

    ========

    data

    Twoja firma
    adres

    Pan ...... odbywal w naszej firmie praktyki w terminie ....-..... Do jego
    obowiazkow nalezalo:
    -
    -
    -
    -
    -
    Chcielibysmy podkreslic obowiazkowosc i sumiennosc...... Pana X w
    podchodzeniu do swoich zadan. Jest on takze osoba elastyczna i dynamiczna,
    Chetnie podejmuje inicjatywe i dobrze wspolpracuje w zespole itd itp itd
    itp

    Osoba upowazniona,

    pieczatka, podpis