PracaGrupypl.praca.dyskusjeReferencje › Re: Referencje
    From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Referencje
    Date: Thu, 20 Feb 2003 14:59:44 +0100

    "Kamil" w news:b31ti0$ekf$1@news.onet.pl napisał(a):

    > No nie wim czy jest sie czym chwalic, ze zna sie
    > nazwisko wykladowcy ?

    Wykladowca zna mnie, a o to chyba w referencjach chodzi? Przyszly
    pracodawca chce miec mozliwosc sprawdzenia czy np. informacja jaka
    podalem - "jestem osoba komunikatywna, potrafiaca pracowac w grupie,
    reprezentatywna..." ma odzwierciedlenie w rzeczywistosci. Czy to moze
    stwierdzic tylko byly pracodawca czy tez jakakolwiek osoba godna zaufania
    (no a wykladowca, ktory nie jest moim wujkiem, moze chyba za taka osobe
    uchodzic?)?

    > Mysle ze to raczej akt desperacji (...)

    Jesli to ma mi dac prace moge byc i desperatem :-) Czasem dume trzeba
    schowac do kieszeni - nia bowiem sie nie nakarmie.

    > ale nie trzeba tego pokazywac, ze nigdzie cie nie chca.

    Nie chca mnie dlatego, ze mam proaktycznie zerowe doswiadczenia, a nie, ze
    jestem do niczego :-) Dla przykladu szkola trzy miesiace zalatwiala mi
    praktyki. Ja zalatwilem je sobie w godzine (Urzad Miejski). Tak wiec
    komunikatywny jestem. Mysle, ze na rozmowie kwalifikacyjnej moglbym sie
    dobrze zaprezentowac. Chociaz jednak jest pewien szkopul ;-) Nie jestem
    typem sciemniacza, ktory od razu wyskakuje jaki to jest wspanialy. Ja od
    razu mowie, ze nie mam za duzego doswiadczenia i nie mam pojecia czy sie
    sprawdze. To sie okaze jesli pracodawca zechce dac mi szanse (jakis okres
    probny). Panstwo w tamtym roku dalo mi szanse przy spisie (bo w sumie co
    im szkodzilo?) i okazalo sie, ze z zadania wywiazalem sie swietnie (nawet
    niektore punkty instrukcji przyszlo mi tlumaczyc urzedniczkom, zamiast one
    mnie ;-P), a na koniec w mojej sprawie poszedl wniosek o przyznanie
    premii. W szkole tez mnie docenili przyznajac ostatnio najwyzsze
    "stypendium" (tak na prawde jest to jednorazowe dofinansowanie do
    czesnego).

    Powiedzialem sobie, ze w tym roku zaczynam swoja kariere zawodowa i tak
    bedzie :-)

    pozdrawiam
    --
    Greg