PracaGrupypl.praca.dyskusjeReferencje › Re: Referencje
    From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Referencje
    Date: Thu, 20 Feb 2003 14:30:41 +0100

    "Mackosa" w news:3E54B00E.4060108@wp._NOSPAM_.pl napisał(a):

    > Lepiej zrob cokolwiek w kierunku prawdziwych referencji,

    No i ja wlasnie sie zastanawiam jakie to sa "prawdziwe" referencje. Czy
    chodzi tu o ocene pewnych cech jakie posiada czlowiek, ktore moga okazac
    sie przydatne przyszlemu pracodawcy, czy referencje to po prostu
    pochwalenie sie poprzednim pracodawca?

    > niekoniecznie z tytulu pracy zarobkowej - moze
    > charytatywnej ?

    Ale czym sie moga roznic takie referencje od referencji wystawionych przez
    wykladowce? Dla przykladu... po wolontariacie ktos o mnie powie, ze jestem
    osoba zdyscyplinowana, sumienna i kreatywna. Te same cechy jednak moze
    stwierdzic wykladowca. Czy jest jakas znaczaca roznica pomiedzy jednym i
    drugim?

    > praktyki.

    Niedlugo bede mial. Dosc krotko (zaledwie dwa tygodnie), ale zawsze to
    cos. Czy cos takiego da sie rowniez wykorzystac? Marne referencje bo
    marne, ale zawsze to cos.
    Wspolpracuje tez przy pewnym projekcie internetowym z psychologiem. Ktos
    taki jest chyba dosc wiarygodna osoba, wiec czy ma sens wykorzystanie w
    jakis sposob rowniez tej mozliwosci?
    Referencje podawac najlepiej w formie "nazwisko - numer telefonu", prawda?

    Z referencjami jeszcze nigdy nie mialem do czynienia i stad moje pytania.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl