PracaGrupypl.praca.dyskusje"project manager freelance" - "czy to mozliwe jest takie cos, zeby bylo?" › Re: Re: teoretycznie tak, ale w praktyce chyba nie do konca......
    From: "Tomasz Nedzi" <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: teoretycznie tak, ale w praktyce chyba nie do konca......
    Date: Fri, 24 Sep 2004 17:56:51 +0200

    Użytkownik "amfora" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:civa64$p91$1@absolut.sgh.waw.pl...

> [...]
    >
    > Oburzasz się zapewne dlatego, że sądzisz, że kierownik projektu
    > powinien być mistrzem świata w obszarze, którego projekt dotyczy. Well,
    > np. metodyka PRINCE2 zakłada, że zarządzający projektem nie muszą
    > posiadać głębokiej wiedzy technicznej/technologicznej. Od tego są
    > kierownicy zadaniowi i zespoły. PM ma zarządzać. :)
    >
    > amf.
    >
    > --
    > ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    > Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,
    > nie obleka tego faktu w słowa. | Julian Tuwim
    > ./|\. GG:380952 | amfora | ICQ:99954579 ./|\.

    dziekuje za podkreslenie mojego 6-cio letniego stazu pracy, ale dotychczas
    nie spotkalem jeszcze kontraktowego pm-a, moze mialem szczescie spotkac
    tylko takich na etacie...... :-))

    przepraszam "amfore" ale tematy, o ktorych pisze zna chyba wylacznie z
    teorii lub, krotkiego doswiadczenia zawodowego.....
    podobnie jak kwestie akredytacji APMG (ladne slowo, swiadczy prawie o
    znajomosci tematu), jako warunek konieczny prowadzenia szkolen
    ciekawy jestem ktora firma w Polsce ma taka akredytacje (uwaga! nie mowie o
    afiliacji ze SPOCE), a ile firm prowadzi szkolenia z tej metodyki, i ilu
    jest Approved Trainerów?
    odpowiedz pozostawiam autorce pytania.....
    jesli chodzi o rady na temat PMI i PMP to mam cos na ten temat do
    powiedzienia po 4 latach pracy w IBM Polska....kazda metodyka sluzy do pracy
    w innym srodowisku
    Jesli chodzi o PRINCE2 i dywagacje na temat tego czy PM musi czy nie musi
    miec wiedze techniczna, to inne metodyki tez takiej wiedzy nie wymagaja,
    wiec jest to chyba cecha o, ktorej niekoniecznie trzeba pisac..... pisze
    jako PRINCE2 Foundation i Practitioner i uzytkownik PMBOK przez 4 lata....

    w szczegolnosci doceniam motto:
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,
    nie obleka tego faktu w słowa. | Julian Tuwim

    pozdrawiam

    Tomasz Nedzi