PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie dyscyplinarne - czy możliwe › Re: Re: Re: zwolnienie dyscyplinarne - czy możliwe
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Re: zwolnienie dyscyplinarne - czy możliwe
    Date: Thu, 28 Nov 2002 22:40:56 +0100

    sqrczak wrote:

    > a do dnia w którym była w solarium ??
    > więc jakie prawa ma pracodawca robiony w konia ?
    > prawo do wypłaty kasy za okres naciąganego zwolnienia ???

    To juz Ci praktyk tylko moze odpowiedziec - czy zeznania

    swiadkow w takich sprawach sa powaznie brane pod uwage przez

    Sady Pracy. Ja moge tylko zasugerowac, ze prawie pewnym dowodem
    bylby rachunek imienny lub cos podobnego. Ale tylko prawie bo
    pewnie sa choroby, w ktorych naswietlanie jest srodkiem wspomagajacym.

    Flyer