PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzykładowe zarobki górników › Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    From: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    Date: Thu, 7 Aug 2003 11:05:55 +0000 (UTC)

    leszek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Oczywiście, że tak. Piszę do znudzenia. Ograniczyć zatrudnienie, zmniejszyć
    > produkcję, zmniejszyć koszty wydobyć, zmodernizować - pisałem 10 razy.

    W takim razie o co sie spieramy skoro myslimy tak samo? Aha, bylbym
    zapomnial - Ty proponujesz kolejne inwestycje w redukcje. I co z moja
    propozycja prywatyzacyjna?

    > zbyt i określoną cenę. Węgiel to dość specyficzny towar.

    Dla mnie towar jak kazdy inny. I nie widze powodu zeby traktowac go wg
    ekonomii ksiezycowej.

    > Znowu kłania się nieznajomośc ekonomii. Za bankructwo Elekrimu i Daewoo
    > przede wszystkim zapłacą dostawcy, którzy nie dostaną zapłaty za faktury.

    To kopalnie, podobnie jak szpitale, reguluja wszystkie swoje naleznosci wobec
    dostawcow? Jesli uwazasz ze tak to dosc ciekawe stwierdzenie. Poza tym za te
    bankructwa dostana po dupie szczegolnie inwestorzy - sam na akcjach Elektrimu
    niezle wtopilem. Na szczescie nie az tyle co zarobilem na Prokomie podczas
    pamietnej hossy internetowej:))

    > Zapłacą banki, które to kredytowały.

    To fakt. Ale banki od tego placa ciezkie pieniadze fachowcom zeby to
    przewidzieli i/lub zminimalizowali ryzyko wpadki. Jesli sie nie uda - life is
    brutal. Zobacz na BRE - raz rekordowe zyski, raz pod kreska.

    pzdr
    ki