PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Re: Re: Eurobank

  • 1. Data: 2003-06-20 14:12:22
    Temat: Re: Re: Re: Eurobank
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    ---- Wiadomość Oryginalna ----
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13]>
    Do: p...@n...pl
    Data: 19 Jun 2003 16:19:22 GMT
    Temat: Re: Re: Eurobank

    >w <news:20030618134052.675B233CD4@rekin5.o2.pl>

    >Ustaw sobie zawijanie wierszy po 70-tym znaku.

    To se ne da, korzystam z www gdzie nie ma takich bajerow. Sorry za niedogodnosci ale
    mam zablokowane porty 25 i 110 czy jakie tam sa do poczty :(((

    Pzdr
    Konrad Inglot

  • 2. Data: 2003-06-22 23:09:03
    Temat: Re: Eurobank
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Konlin write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of pią, 20 cze 2003 at 14:12 GMT

    >To se ne da, korzystam z www gdzie nie ma takich bajerow. Sorry za
    >niedogodnosci ale mam zablokowane porty 25 i 110 czy jakie tam sa do poczty
    >:(((

    To znaczy co, Enter się blokuje i nie można co jakiś czas nacisnąć?
    Co do drugiego problemu - ustaw sobie jakiś tunel http :)

    Pozdróvka,

    Q.
    --
    __ __.------------------------- http://yacoob.dnsalias.net/cv.html --.__
    (oo) | Error c80001: Compiler out of patience |