PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe:Informatycy › Re: Re:Informatycy
    From: "Rafal Neumann" <a...@2...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re:Informatycy
    Date: Sat, 24 Aug 2002 18:57:08 +0200

    Użytkownik <i...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:20020824141306.1A3E3BFF5@rekin.go2.pl...
    > Czytam to co Panowie piszecie i zastanawiam się, dlaczego
    > sami psujecie sobie rynek?? Podobna sytuacja jest w branży
    > rozrywkowej. Tam pojawiają się zepoły z powietrza, które
    > grają za 400-500 zł całą noc (2 osoby) a potem klient płacze,
    > ze ich zatrudnił, bo żal było mu wydać 1000 złotych. Czy nie
    > lepiej sprzedawać droższe, ale dobre produkty?? Jestem
    > laikiem, ale dla mnie zrobienie sklepu internetowego za 500
    > złotych czy nawet 1500 złotych to absurd. W zyciu nie
    > zleciłabym wykonania sklepu za ta kwotę, gdyż uważam, ze
    > nie byłby to sklep dobrze zabezpieczony.

    drogi nie znaczy dobrze zabiezpieczony,
    a za 1500zl to zareczam ze spokojnie znajdzie sie osoba ktora to wykona na
    poziomie profesjonalnym

    myslisz ze jak idziesz do firmy to robia specjalisci? w wiekszosci takie
    projekty robia wolni strzelcy(przewaznie studenci) zatrudniani przez firmy
    jako podwykonawcy,firmy zatrudniaja je zdalnie i kasuja 60-70% procent
    wartosci umowy reszte dostaje koder - firma kasuje 3000zl albo wiecej a
    tymczasem taki sam projekt mozna by miec za 1000zl jesli sie tylko znajdzie
    odpowiedniego czlowieka.

    Poza tym
    > wykonanie czegoś profesjonalnie to nie tydzień, ale
    > conajmniej dwa miesiące.

    Kto ci tak powiedzial? Projekt,projektowi nie rowny.Malo kto zaczyna od
    "zera" zazwyczaj - jesli mowimy o sklepie trzeba tylko dopasowac odpowiedni
    szablon.

    Zatem, szkoda, że tak wiele osób
    > pisze, iż są "informatykami", bo uważam , ze są to osoby,
    > które nauczyły się czegoś na komputerze a nazywają sie
    > geniuszami. Prawdziwy informatyk oraz firma nie sprzedałyby
    > produktu profesjonalnego za 500 złotych.

    Zadam ci proste pytanie - wolisz cos sprzedac za 500zl i "psuc rynek" czy
    wolisz byc solidarna i nic nie sprzedac?

    Rafal Neumann