PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy chore są porady doradców HR, czy chorzy są doradcy? › Re: Re: Czy chore są porady doradców HR, czy chorzy są doradcy?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Czy chore są porady doradców HR, czy chorzy są doradcy?
    Date: 25 May 2003 21:03:43 -0700

    " " <m...@N...gazeta.pl> writes:

    > OKI! Praktycznie można użyć Times New Roman 8 bez odstępów, ale okulary do
    > czytania min +2 dioptrie :-)

    no wlasnie ;)
    najlepiej napisac czcionka 4 pkt i podeslac razem z lupa ;)

    kurde ludzie, myslcie.

    co z tego, ze jest wymog jedna strona???? CV ma byc przede wszystkim
    CZYTELNE, bo jak nie bedzie czytelne, to i tak poleci do kosza, mimo
    ze jedna strona.

    proponowalabym najpierw zastanowic sie nad przeformulowaniem tresci
    takim, zeby skrocic i umiescic tylko najwazniejsze rzeczy;

    czestym bledem piszacych CV jest po prostu listowaniem ciurkiem
    wszystkiego jak leci, niemalze jak w ksiazce telefonicznej albo
    zwierzeniach pamietnikarskich.

    minumium slow, maximum tresci, zlota zasada.

    po drugie, jesli rzeczywiscie masz takie bogate doswiadczenie zawodowe
    (nie wiem, kilkanscie lat i pasmo sukcesow, ktorych lista na jedna
    strone) co sie nie miesci na jednej stronie - to widocznie ta oferta
    pracy nie dla ciebie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net