PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZy kobieta ma szanse znaleźć.... › Re: Re[2]: CZy kobieta ma szanse znaleźć....
  • Data: 2002-08-29 17:47:23
    Temat: Re: Re[2]: CZy kobieta ma szanse znaleźć....
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaGodka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:8117283352.20020829193559@go2.pl...
    > Hello Slavo,
    >

    > S> znam dwie kobiety na GC w Niemczech
    >

    > Tylko dwie? :)

    dziwisz sie? :) u mnie na roku sa 2 (slownie: dwie) kobiety... na
    wczesniejszych i pozniejszych rocznikach tez sie nie przelewalo :) a
    studiuje tylko informe na elektronice PWr (facetow jest ze 130-140,
    dokladnie nie jestem pewien, bo to sie zmienia... )

    to skad maja sie brac dyplomowane informatyczki na GC na zachod :)

    (zaznaczam, ze nie wiem jak to wyglada na unverku :) )

    --
    Tomek