PracaGrupypl.praca.dyskusje"informatycy"... › Re: Re:
    From: "Xena" <t...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re:
    Date: Sat, 24 Aug 2002 13:47:27 +0200

    Osoba znana wszem i wobec jako v...@g...pl pisująca spod adresu
    <v...@g...pl> napisała:

    > Niestety masz troszke racji... jak do tej pory znam tylko dwie
    > uczelnie prywatne, gdzie jest informatyka na powaznie; jedna to
    > szkola polsko- japonska; druga to WSI na Milej (tam studiuje);

    Co w nich jest poważnego?

    > jednak
    > uwazam, ze maja one pewna zalete; jest tam bardziej praktyczne
    > podejscie do przedmiotu nauczania... choc o teorii automatow
    > skonczonych tez sie duzo mowi... w/g mnie to podejscie studenta ma
    > tam zasadnicze znaczenie; jesli zechce, to nauczy sie czegos wiecej
    > niz tylko tworzenie skryptow VB (niektorym to i tak pewno kiepsko
    > wychodzi...);

    Informqatyka nie polaga na tworzeniu skryptów VB... No i własnie tu jest
    problem... Skoro Ty twierdzisz, że to dobra uczelnia to aż się włos na
    głowie jeży...

    > Musze Ci przyznac jednak racje, ze ta sytuacja irytuje
    > cholernie... nawet jak sie juz na czyms znasz, to i tak jest klopot z
    > praca, bo wszystkie stanowiska sa przez kretynow obsadzone...

    Jakby ci to powiedzieć - nie każdy kto nie skończył tego co Ty to
    kretyn...

    > do tej
    > pory myslalem, ze trzeba miec w tym fachu wiedze... teraz sie
    > okazuje, ze jak gdzie indziej czesto znajomosci wystarcza...

    Znajomości wystarczają wszedzie - bez jakiejkolwiek szkoły...

    --
    Pozdrówka
    Tatiana