PracaGrupypl.praca.dyskusje[?] RTF + zdjęcie --> duży rozmiar wyjściowy › Re: [?] RTF + zdjęcie --> duży rozmiar wyjściowy
  • Data: 2004-01-17 00:08:04
    Temat: Re: [?] RTF + zdjęcie --> duży rozmiar wyjściowy
    Od: "trooper" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyłacz opcje w Wordzie 'zawsze z kopia zapasowa' i 'szybkie zapisywanie'.

    Dzięki, ale ja te opcje od początku ustawiam sobie na OFF, bo lubię
    oszczędzać miejsce na dysku. Wiem, że technicznie nie zejdę niżej z tym RTF-
    em, bo taki ma idiotyczny format zapisu fotek niestety.

    Ale zapytuję, czy z czystym sumieniem mogę wysyłać plik 250 kB, choć tak
    naprawdę nie wiem po co... tzn. po co pytam :) Bo i tak będę wysylał :)