PracaGrupypl.praca.dyskusje[ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ... › Re: [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...
    From: marcins <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...
    Date: Tue, 13 Jul 2004 12:08:21 +0200

    Piotr Hosowicz wrote:

    > Koniecznie chciałem zaistnieć. :-)

    eh mial byc eot..ale niech ci bedzie...

    > A no widzisz ... "Jak bym wiedział conieco" ... A tak - musisz
    > dyskutować z takim niewiedzącym baranem. :-D ROTFL Co do wątpliwości -
    > ja ? Przecież napisałem z pełną szczerością, że szalejemy za Tobą,
    > hardkorowy haksorze :-)

    nie musze.chce ;)...co do 'hardcorowych haksorow' ..bardzo ci sie podoba
    to okreslenie..

    > Nie, o Slackware wprost nic nie pisałeś, natomiast zacząłeś siać jakieś
    > głupoty : że nie umieją kompilować ze źródeł, że apt, że poldek i tak
    > dalej.

    ano tak.odnosnie pracy. jesli ktos w CV mowi ze zna Linuxa i ze korzysta
    z jakiejs _jednej_ dystrybucji to wlasnie zasluguje na miano...

    > per "kupa 'ynformatykow' ze biegla znajomoscia linuxa".

    > Co to są w ogóle za brednie ? :-)

    jesli kiedykolwiek bedziesz przeprowadzal rekrutacje to sie dowiesz..
    ze czlowiek piszacy ze zna biegle nie potrafi wlasnie skompilowac.. to
    sa wlasnie BREDNIE.

    > Rozumiem, że
    > administrator koorzystający z Red Hata czy PLD, który sam sobie
    > kompiluje soft czy buduje / przebudowuje pakiety - przerasta Twoje
    > wyobrażenia ? Alleossochozi ?

    czy ty jestes ograniczony ? ja pisalem w odpowiedzi na :

    > IMHO Slackware nie jest dobrym rozwiazaniem na serwer z powodu braku
    > softu do zarzadzania pakietami jak apt czy poldek itp.

    do zarzadzania 20+ ( jak pisalem ) spokojnie wystarczy mi zrobic z
    lapki. skompilowac na jednym i sobie przeniesc ( bo z wygody mam
    identyczna konfiguracje ). jesli ktos nie wyrabia sie przy 2 maszynkach
    to gratuluje.

    rozumiesz juz ?

    podejrzewam ze niestety nie zrozumiesz. jesli chcesz kontynuowac nie
    zasmiecaj newsow i zapraszam na priv'a

    m.