PracaGrupypl.praca.dyskusjeR7 › Re: R7
    From: "Ewfka" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: R7
    Date: Thu, 10 Jul 2003 13:02:10 +0200

    Radziłabym mieć kogoś znajomego w rachubie Polaru, no bo przecież samo RP-7
    robi się od 10-30 minut. To wszystko zależy od uprzejmości pracownika, może
    po prostu idź tam i nie wychodź dopóki te baby ci tego nie wypiszą, powiedz
    że nawet poczekasz. I koniecznie bądź miły i nie wymądrzaj się, a już w
    ogóle nie mów że pisałeś do nich tyle razy a oni nie odpisali. Z takimi
    kobitkami które uważają się za niewiadomo kogo bo pracownik jest od nich
    uzależniony trzeba postępować bardzo ostrożnie. Stare.....ważniary
    Pozdrawiam
    Ewfka
    Użytkownik "_-Stan-_" <s...@p...sos.com.pl> napisał w wiadomości
    > Mam kłopoty z uzyskaniem druku R7. Przez długi okres czasu pracy w Polar
    SA
> [...]
    > najprawdopodobniej nie będę miał do końca roku [a wtedy upływa termin
    > przedłożenia w ZUS] wystawionego R7 ponieważ "na razie rozlicza się
    podania
    > z maja 2002 [czyli w tym tempie ja byłbym załatwiony w 2004r!] , a poza
    tym,
    > że Whirpool pozwalniał pracowników którzy to naliczali i nie ma komu tego
    > rozliczać..." Tak mi mówiono przez telefon. Dzwoniłem do Państwowej
    > Inspekcji Pracy. Tam mi powiedzieli, że przepisy są sprzeczne i mimo iż ja
    > mam termin rozliczenia to Polar nie ma określonego czasu na wystawienie
    R7.