PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie odnosnie listy obecnosci w pracy › Re: Pytanie odnosnie listy obecnosci w pracy
  • Data: 2007-04-03 16:53:24
    Temat: Re: Pytanie odnosnie listy obecnosci w pracy
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-04-2007 o 16:44:38 Asaki^ <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > I czy taka wlasnoraczenie lista mogla by byc wiarygodnym zrodlem
    > informacji
    > dla np PIP ?

    Oczywiscie, nawet dla sądu, gdyby świadkowie potwierdzili dane w niej
    zawarte (lub na przykład to, że była uczciwie i sumiennie prowadzona).

    Byłby to dowód jak każdy inny.

    Podobnie, gdyby pracodawca prowadził listę z fikcyjnymi danymi i zmuszał
    do ich podpisania, to gdyby swiadkowie zgodnie zeznali, ze dane były
    fikcyjne a pracodawca zmuszał, to lista mogłaby byc przez sąd obalona.

    Nie mówie, ze mi sie to podoba (za własny podpis IMO trzeba odpowiadac),
    ale o ile mi wiadomo tak wlasnie jest.

    --
    Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy więcej uczy obywateli,
    jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo może trysnąć.