eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie odnosnie listy obecnosci w pracy › Re: Pytanie odnosnie listy obecnosci w pracy
  • Data: 2007-04-03 15:24:25
    Temat: Re: Pytanie odnosnie listy obecnosci w pracy
    Od: Alien <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Asaki^ napisał(a):
    > Witam.
    > Czy orientuje sie ktos moze czy pracownicy moga samemu zrobic liste
    > obecnosci (pracodawca pomimo wielu prosb nie stworzyl czegos takiego
    > (powod - za duzo liczba nadgodzin w miesiacu))
    >
    > Tzn wydaje mi sie ze jezeli mozna powinna ona zawierac informacje za jaki
    > miesiac jest , podpis pracownika i kierownika przy kazdym dniu spedzonym w
    > pracy
    > (lista przedstawiana do podpisu codziennie po zakonczeniu pracy).
    >
    > Jezeli ktos mial podobna sytuacje ew. orientuje sie w temacie prosze o pomoc
    > w walce z nieuczciwymi pracodawcami.
    >
    > Pozdrawiam cala grupe.
    >
    > Ew. Jak ktos ma jakis pomysl inny dotyczacy rozliczania sie z pracodawca za
    > przepracowany czas, prosilbym o podanie go.
    >
    >
    Pracodawca ma obowiązek prowadzić dla pracownika indywidualną ewidencję
    czasu pracy. Jeśli tego nie robi lub nie wykazuje nadgodzin na niej, to
    proponuje notować sobie godziny przyjścia i wyjścia, drukować maile,
    wpisywać się w książce kluczy - słowem robić cokolwiek co potwierdzi,
    pracę w godzinach od-do. Potem pozostaje już wybór czy iść do PIP czy
    nie... Natomiast mając takie własnoręcznie sporządzane dowody
    wejścia-wyjścia z pracy, sprawę przed sądem, IMHO masz wygraną. Tym
    bardziej, że pracodawca nie ewidencjonuje godzin.

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1