PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o termin wyplaty wynagrodzenia › Re: Pytanie o termin wyplaty wynagrodzenia
    From: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o termin wyplaty wynagrodzenia
    Date: Wed, 26 Oct 2005 20:10:10 +0200

    On 10/26/2005 7:38 PM, stokrotka wrote:
    > To ewidentnie niezgone z Kodeksem Pracy.
    > Zawiadom Państwową Inspekcję Pracy, najlepiej z zastszeżeniem swoih danyh (bo
    > tam cały czas pracujesz).

    Ależ skąd. To jedynie niezgodne z ich regulaminem wynagradzania. W KP
    (lub jakimś pochodnym akcie) jest zapis, że wynagrodzenie musi być
    wypłacone do 10 następnego miesiąca.

    Tak więc, oczywiście możesz napuścić PIP-ę na pracodawcę i pewnie nawet
    dostanie on za to jakąś symboliczną grzywnę, ale efekt będzie tylko
    taki, że przy najbliższej okazji zmieni regulamin, tak aby termin
    wypłaty był właśnie 10, więc stracisz jeszcze parę dni. Wiekszość firm
    zrobiła to już ładnych parę lat temu, kiedy zmienił się ten przepis.

    Może łatwiej zmienić bank?

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Ja rozumiem, że się opłaciło - jak mi mówił siódmy pan rotmistrz -