PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o staż absolwencki › Re: Pytanie o staż absolwencki
    From: "Andrzej Jaromin" <a...@z...adres.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o staż absolwencki
    Date: Wed, 28 Jul 2004 06:40:31 +0200

    Użytkownik "Anre" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:1hz7u2qu1uq2g$.tm5xrxxvucv3$.dlg@40tude.net...

    > GOSCIEM oczywiscie

    Z nim nie musisz w ogóle rozmawiać. Oświadczasz mu tylko, że przerywasz
    staż.
    Następnie idziesz do UP i zgłaszasz (na piśmie), że przerałeś staż - musisz
    podać powód ale może być w zasadzie dowolny (np. niezgodność pracy z
    oczekiwaniami). Masz na to 5 dni od momentu przerwania stażu. Decyzję o
    zwrocie kosztów badań lekarskich dostaniesz pocztą.
    Pani w UP może Ci ściemniać (żonie ściemniała), że będziesz musiał zwrócić
    więcej (np. całość stypendium). Ale nie musisz się tego obawiać. Nie mogą od
    Ciebie zażądać zwrotu stypendium za pracę, którą przecież wykonałeś (zresztą
    ustawa o przeciwdziałaniu... nie przewiduje tego - co już ktoś wyżej Ci
    napisał). Najważniejsze to być pewnym swego w rozmowie z UP. Znam 3 osoby,
    które przerwały staż (w tym moja żona) - zawsze zwracały tylko za badania.
    Ponadto znajoma z UP (w innym mieście) też potwierdziła to co mówię.

    Pozdrawiam,
    Andy