PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o staż absolwencki › Re: Pytanie o staż absolwencki
    From: "Blachhhh" <e...@...O.S.P.A.MMMalpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o staż absolwencki
    Date: Tue, 27 Jul 2004 14:40:21 +0200

    Użytkownik "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:ce4udi$9o0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A drugie zdanie źle zrozumiałeś (ale i ja niezbyt jasno napisałem) -
    > chodziło mi o to, że po prostu... nie ma takich przepisów!!!
    >
    > Już wyjaśniam dokładnie.
    >
    > U S T A W A
    > z dnia 20 kwietnia 2004 r.
    > o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy

    Dzieki. Zadzwonie tam jeszcze. Zastanawiam sie tylko czy na poczatku rozmowy
    zapytac
    czy moge nagrywac rozmowe (to powinno w sumie sklonic ja do mowienia prawdy)
    czy tez
    moze normalnie o ten staz a jakby krecila to jej pokazac, ze czytalem te
    przepisy...

    wyrejestruja ????

    > To już inna sytuacja - nie można odmówić przyjęcia odpowiedniej propozycji
    > pracy, stażu, itp. - to powoduje utratę statusu osoby bezrobotnej na 3
    > miesiące.

    Moze uda mi sie dogadac w tej firmie gdzie ma byc staz zeby mnie nie
    zechcieli przyjac....