PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o prac › Re: Pytanie o prac
    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o prac
    Date: 9 May 2003 09:45:37 +0200

    > Mam takie pytanie do grupowiczów.
    > Pracuję na pół etatu w liceum ogólnokształcącym jako informatyk (taki
    > człowiek od sprzętu, help desk itp.) tyle że ani nic się nie psuje, a i
    > pracownicy są całkiem obeznani w technologiach więc całe prawie cztery
    > godziny siedzę przy moim kompie, czytam grupy, przeglądam stronki no i robię
    > coś żeby nie zanudzić się na śmierć.
    > W związku z tym pytanie czy pracodawca może zwrócić mi uwagę ewentualnie
    > mieć pretensję że robie rzeczy nie związane z pracą w momencie gdy takiej
    > pracy po prostu nie ma.
> [...]
    Jeszcze 10, 15 lat temu byłby to poprostu dyżur fachowca w oczekiwaniu na
    awarię, ale teraz z sytuacji katastrofalnego bezrobocia możesz mieć problemy.
    Jeden informatyk jest zawsze bardziej widoczny niż nauczyciel, których jest
    wielu. Jeżeli ktoś będzie miał kogoś na twoje miejsce, to masz jak w banku, że
    wykopie pod tobą taką dziurę, że w nią wpadniesz. Radzę obłożyć się literaturą
    fachową i w sytuacji braku zleceń dokształcać się. Korzyść dla ciebie, a widok
    informatyka uczącego się robi lepsze wrażenie niż siedzącego w internecie.

    Marek