PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o negocjacje płacowe w Wojewódzkim Urzędzie Pracy z elementami chwalenia się ;-) › Re: Pytanie o negocjacje płacowe w Wojewódzkim Urzędzie Pracy z elementami chwalenia się ;-)
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o negocjacje płacowe w Wojewódzkim Urzędzie Pracy z
    elementami chwalenia się ;-)
    Date: Thu, 17 Nov 2005 16:18:14 +0100

    Marcin Delektowski napisał(a):

    > Ja się podpisuję pod tym! I powiem Ci, że nawet za 800 wezmę tę robotę,
    > właśnie
    > ze względu na doświadczenie. Chodzi tutaj tylko o to, o ile więcej
    > śmietanki uda
    > mi się spić. ;-)

    Ot, i masz odpowiedź :) Negocjuj zatem na miękko, tak, żeby stać się tym
    kandydatem, który zostanie zatrudninony. Możesz liczyś przy tym, że
    wynegocjujesz dużo, tzn. że szef nie będzie chciał sępić na podwładnych.

    To, że przychodzi 4 kandydatów, moim zdaniem ma pomóc szefowi wybrać
    najlepszego a nie takiego, który poda najniższą stawkę.

    To jest też odpowiedź na Twoją odpowiedź na moją odpowiedź ;-) w wątku
    zaczynającym się od słów - "Każde działanie, mające przynieść zyski
    zawsze poprzedzone jest kosztami."

    pozdr.
    m.