PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o firmę

  • 1. Data: 2002-07-12 08:53:16
    Temat: Pytanie o firmę
    Od: "yaneck" <j...@p...onet.pl>

    Dzień dobry wszystkim,
    dostałem ofertę pracy w Anglii. Pracę tą organizuje firma z Kutna:
    Centrum Finansowe LIDER. Za opłatą dowożą człowieka na miejsce i
    organizują pracę. Czy ktoś z Was miał jakieś doświadczenia z tą firmą.
    Czy warto się z nimi zadawać?

    pozdrawiam
    Janek

  • 2. Data: 2002-07-12 09:00:27
    Temat: Re: Pytanie o firmę
    Od: "Baca" <b...@s...poznan.pl>

    Użytkownik "yaneck" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Centrum Finansowe LIDER. Za opłatą dowożą człowieka na miejsce i
    > organizują pracę. Czy ktoś z Was miał jakieś doświadczenia z tą firmą.

    To jeszcze sie podziel co to za praca i czy mozna jechac.

    > pozdrawiam
    > Janek

    Baca

  • 3. Data: 2002-07-14 12:38:17
    Od: "bobers" <b...@p...onet.pl>

[...]

    Uważaj, to z pewnością kant. To jest działanie nielegalne. Zostaniesz bez
    forsy.

    --
    bobers