PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o PKP Informatyka Sp. z o.o.

  • 1. Data: 2002-08-16 13:33:03
    Temat: Pytanie o PKP Informatyka Sp. z o.o.
    Od: Adam <k...@o...poczta.pl>

    Dzien dobry

    Rozwazam oferte pracy w tej firmie. Czy ktos moglby mi udzielic
    jakichkolwiekl informacji na temat specyfiki pracy tam ?

    Bede bardzo wdzieczny za jakokolwiek odpowiedz.
    Adam.

  • 2. Data: 2002-08-20 09:21:18
    Temat: Re: Pytanie o PKP Informatyka Sp. z o.o.
    Od: "Ryba" <p...@s...pl>

    > Rozwazam oferte pracy w tej firmie. Czy ktos moglby mi udzielic
    > jakichkolwiekl informacji na temat specyfiki pracy tam ?

    Pochwalony!

    ja tam pracowalem przez 2,5 roku
    de facto - firma tak sie nazywa od jakiego 1,5 roku lub
    cos kolo tego - wczesniej bylo to Centrum Informatyki
    Kolejnictwa z oddzialami rozsianymi po calym kraju.

    z tego co slyszalem ostatnio troche sie zmienilo na gorsze.

    za "moich czasow" - pelen luz - fajna wiara, cienkie pieniadze,
    dobry "poligon", totalny regres wiedzy jesli brakowalo
    samodyscypliny ;-) , no i ... "stara gwardia" zarzadzajaca... :-(
    ale nie zaluje - to pewne.
    subiektywnie wydaje mi sie ze to idealna posada
    szczegolnie przy braku "stazu" w papierach...
    _______________
    Ryba

    P.S. moja rada: jak masz taka oferte to sie nie wahaj
    pkp zawsze byla konserwatywna - ale jak znam jej realia
    to jest naprawde dobry okres na "new order"..

  • 3. Data: 2002-08-21 08:15:31
    Od: "gburek" <m...@i...pl>

    "Adam" <k...@o...poczta.pl> wrote in message
    .12...
> [...]
    > jakichkolwiekl informacji na temat specyfiki pracy tam ?
    >
    > Bede bardzo wdzieczny za jakokolwiek odpowiedz.

    pytanie do kolegow
    skad mieliscie oferty pracy w PKP Informatyka ?
    tzn. sami sie zwrociliscie czy moze gazety, internet? (i w jakim miescie)
    szukalem czegos na ich stronkach ale nie maja nawet dzialu praca :) (inna
    sprawa ze pkp raczej w tej chwili ma ochote zwalniac niz zatrudniac :> )

  • 4. Data: 2002-08-22 08:43:43
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    /o)\ Aloha, gburek!
    \(o/ piszesz:

    > pytanie do kolegow
    > skad mieliscie oferty pracy w PKP Informatyka ?
    > tzn. sami sie zwrociliscie czy moze gazety,
    > internet? (i w jakim miescie)

    tak na marginesie, dla ludzi z lubuskiego- wiem
    z dobrych, bo kierowniczych, zrodel, ze PKP w
    zielonej gorze bedzie chcialo zatrudnic u siebie
    administratora sieci komp. tak ze jak ktos nie
    ma akurat nic lepszego do roboty to niech moze
    sprobuje, ino to wylacznie dla legitymujacych sie
    wyzszym wyksztalceniem bedzie niestety.

    Nahia, Department of Redundancy Department