PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie dot. pl.praca.szukana

  • 1. Data: 2002-12-20 00:33:29
    Temat: Pytanie dot. pl.praca.szukana
    Od: "flyer" <f...@N...gazeta.pl>

    Wie ktos moze, jakim cudem tam znajduja sie czasami oferty pracy tyle tylko,
    ze poprzedzone kropka? Jakis spisek :) ?

    Flyer

  • 2. Data: 2002-12-20 00:37:36
    Temat: Re: Pytanie dot. pl.praca.szukana
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "flyer" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Wie ktos moze, jakim cudem tam znajduja sie czasami oferty pracy tyle
    tylko,
    > ze poprzedzone kropka? Jakis spisek :) ?
    Hmmmm poważnie, aż sprawdzę. Nie wiem, ale sprawa ciekawa.
    Ja mam za to jeszcze jedno pytanie, czy jest może tym gronie chodź jedna
    osoba która przez tą grupę (pl.praca.szukana) znalazła pracę??

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    http://maguard.fotka.pl gg:384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 3. Data: 2002-12-20 07:29:38
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > Ja mam za to jeszcze jedno pytanie, czy jest może tym gronie chodź jedna
    > osoba która przez tą grupę (pl.praca.szukana) znalazła pracę??
    > Pozdrawiam

    tak, np ja

    --
    pozdr.
    artur

    ---------------------
    http://www.polonia-it.org
    zanim odpowiesz na priv usun .nerke.

  • 4. Data: 2002-12-20 07:40:17
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    > Wie ktos moze, jakim cudem tam znajduja sie czasami oferty pracy tyle
    tylko,
    > ze poprzedzone kropka? Jakis spisek :) ?

    Nie :))))))), to są oferty wprowadzane przez portal www.adcentral.pl/praca z
    opcią rozgłaszania w grupach dyskusyjnych.

    pozdrawiam, Robert

  • 5. Data: 2002-12-20 09:11:25
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "lajkonik" <l...@l...de> napisał w wiadomości

    > tak, np ja
    >
    > --

    Ja ongiś też

  • 6. Data: 2002-12-20 12:32:42
    Od: m <m...@p...onet.pl>

    flyer wrote:

    > Wie ktos moze, jakim cudem tam znajduja sie czasami oferty pracy tyle tylko,
    > ze poprzedzone kropka? Jakis spisek :) ?
    >
    > Flyer

    pare razy dzwoniły do mnie osoby które przeczytały moją oferte na
    pl.praca.szukana ale albo jestem za mloda albo za stara mam 20lat ciezko
    teraz ludziom dogodzic

  • 7. Data: 2002-12-20 21:31:27
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik ..:: MaGuArD ::.. napisał:

> [...]
    >Ja mam za to jeszcze jedno pytanie, czy jest może tym gronie chodź jedna
    >osoba która przez tą grupę (pl.praca.szukana) znalazła pracę??

    Ja w 2000 roku. Co prawda w firmie, z której uciekłem, bo nie
    odpowiadała mi atmosfera pracy i wzajemna niechęć pracowników do siebie
    oraz olewawczy stosunek do klientów,,, Ale to inna bajka...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-12-21 10:38:55
    Od: "MST" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości